برای ساخت مهر پزشکی چه نکاتی باید رعایت گردد ؟

مجله پزشکی و سلامت

بررسی مقالات پزشکی

برای ساخت مهر پزشکی چه نکاتی باید رعایت گردد ؟

mm
مجله پزشکی و سلامت بررسی مقالات پزشکی

برای ساخت مهر پزشکی چه نکاتی باید رعایت گردد ؟

مهمترین ابزاری که پزشکان و پرستاران در هر رشته پزشکی که مشغول به فعالیت هستند و از آن در طول روز بارها استفاده میکنند مهر پزشکی است. 

مهر پزشکی ویژگیهای خاصی دارد و می بایست در طراحی و ساخت آن نکات بسیار زیادی را لحاظ نمود تا بهترین اثربخشی را داشته باشد ، زود خراب نشود ، سایز بزرگی نداشته باشد و نوشته های روی آن کاملا خوانا باشد . 

سایز و مدل مهرهای پزشکی با توجه به نوع فعالیت پزشک سفارش دهنده و نوع کاربرد آن متفاوت می باشد. برای مثال بعضی رشته ها مانند پرستاری از سایز 37 میلیمتر استفاده میکنند به این دلیل که کوچک هست و در جیب هم جا میشه. 

 

ولی عمدتا پزشکان ، داروخانه ها و فیزیوتراپیستها از دستگاههای سایز 46 میلیمتر استفاده می کنند. سایز بزرگتر مهر پزشکی 

سایز 58 میلیمتر هست . و نکته قابل اهمیت این هست که دو نوع مهر ژلاتینی اتومات و مهر لیزری اتومات در حال حاضر در بازار ایران بسیار پر سفارش می باشند. 

بعضی از پزشکان علاقمند به داشتن مهر جیبی هستند که بتوانند در روپوش پزشکی خود گذاشته و هنگام جابجایی راحت باشند برای انجام این کار میتوانند از مهر جیبی پزشکی اتومات استفاده نمایند . 

بهترین و معروفترین برند مهر پزشکی ، برند ترودات ساخت کشور اتریش می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری،کیفیت فوق العاده بالا  و طول عمر طولانی را دارا می باشد. نوشته ها توسط این دستگاه به خوبی و بر روی کاغذ منتقل می گردد. 

گاهی اوقات نیاز به درج لوگو در مهر هست ، برای مثال درج لوگو بیمارستان که در این حالت امکان تغییر سایز و شکل مهر بر اساس لوگو ارسالی وجود دارد تا مهری شکیل طراحی و ساخته گردد.  

معمولا پزشکان علاقه دارند تا نام و نام خانوادگی آنها بصورت نستعلیق درج شود و در خط دوم تخصص آنها نوشته شود و در خط سوم شماره نظام پزشکی درج گردد. میتوان برای بهتر شدن ظاهر مهر از یک کادر نیز استفاده کرد. 

جهت مشاهده نمونه کارها و قیمتها میتوانید به لینک زیر و سایت مهرستون مراجعه فرمایید. 

 http://www.mohrestoon.ir/pre-inked-medical-stamp

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 خرداد 1399 | 14:5 | نویسنده : mm |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.